Home sweet home

29 oktober 2016 - Steenbergen, Nederland

In ons laatste verslag gaf Gijs aan dat we met stukken stonden in Kiskunmajsa, Hongarije. We dachten op dat moment dat het enkele dagen zou duren en we dan weer on the road zouden zijn. Helaas werden deze 'paar dagen' langer..... namelijk 2 weken! De onderdelen die stuk waren moesten uit het buitenland komen en dat duurde wat langer. Tja, wat doe je dan in de tussenliggende tijd? We zijn wezen shoppen en nog meer wezen shoppen. Verder zijn we met zijn drietjes naar de kapper geweest, zijn Annabel en ik naar een lokaal thermaal bad gegaan en hebben we Boedapest bezocht. Tegen de tijd dat de camper weer gemaakt was, was het weer omgeslagen. Tijd om naar huis te gaan, want het werd te koud!

Ondertussen zijn we thuis waar onze wasmachine overuren maakt. Dank voor het volgen van ons reisverslag en we hopen je of jullie binnenkort weer te zien!

PS. Oom Martin hebben we bezocht op onze terugweg in Zuid Limburg. We mochten bij hem logeren met onze camper, mits er een foto geplaatst zou worden op de blog ;-) Helaas ben ik de foto kwijt, dus bij deze onze eeuwige dank i.p.v. de foto.

1. Brigitte:
    29 oktober 2016
    Mooie reis geweest denk ik.
    Annabel vertelde al dat pippi land toch wel heel mooi was.
    Nu gelukkig dinsdag weer naar school.
    Welkom thuis allemaal.
  2. Ell:
    30 oktober 2016
    Welkom thuis. Probeer vooral niet in de dagelijkse sleur te vervallen.Vooral niet willen, niet doen... Ik hoop dat er heel veel mooie nieuwe uitdagingen op jullie pad komen.. Groetjes, Ell
  3. Liane v.d Doel:
    30 oktober 2016
    Echt super dat jullie deze prachtige reis met z'n drietjes hebben kunnen maken. Lijkt me een onbetaalbare belevenis. Ik vond het erg leuk om jullie reisavontuur op deze manier een beetje te kunnen meebeleven.

hartelijke groetjes,
    Liane
  4. (oma) Fien:
    30 oktober 2016
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Ik denk dat het jullie allemaal goed heeft gedaan.
    Wat een blij en vrolijke Annabel hebben jullie,
    het was gewoon fijn om jullie weer te zien.
  5. Fred:
    Welkom terug!

Leuk dat we zo een beetje hebben kunnen meemaken van jullie reis! Bedankt.

sterkte met het omschakelen en tot horen.

groeten Fred
  6. Jeroen Coenradi:
    31 oktober 2016
    Was erg leuk om te lezen maar nog leuker om te beleven, denk ik!
  7. Rochelle:
    1 november 2016
    Welkom thuis!!! Genoten van jullie verhalen:) Xx
  8. Riet Theuws:
    21 november 2016
    Wat hebben jullie een prachtige reis gehad!! Leuk dat ik het een beetje heb mogen volgen. Ik ben zelf net terug van Patagonië. Vandaar de late reactie.