Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
126

Over ons

Zes jaar geleden kocht Gijs de camper en heeft daar sindsdien iedere zaterdag aan gewerkt. Resultaat is een camper die van alle gemakken voorzien is en waarmee we de komende tijd een reis willen maken met ons gezinnetje.

Over onze reis

Met ons gezin willen we -nu Annabel nog niet leerplichtig is- een rondreis maken door Scandinavië, inclusief Noordkaap, St Petersburg en Baltische Staten. Hoe onze reis na de Baltische Staten verloopt, is afhankelijk van of Annabel nog verder wil reizen. Óf we trekken dan verder naar Zuid-Europa en gaan dan nog bij Tosca's familie langs, óf we gaan via Polen terug naar huis. We nemen de dagen zoals ze zijn en proberen optimaal te genieten; 'Stop and smell the roses', geen haast!

Bezochte landen

Wij hebben 56 landen (22%) bezocht:

Albanië, Andorra, Argentinië, Aruba, Australië, België, Belize, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Canada, Chili, China, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Honduras, Hongarije, Ierland, India, Indonesië, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Kenia, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Roemenië, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zweden, Zwitserland.